wtorek, 14 kwietnia 2015

W drodze do Miasta Grzechu!

Mimo wczesnej pory na zegarku, jestem pełna ekscytacji. Wyjechałam z Hawajów, które mimo, że piękne to jednak stały się monotonne. Zachodnie Wybrzeże wygląda zupełnie inaczej!
Kierując się autostradą na północny-wschód, widzę przed sobą piękne wzgórza oświetlone ciepłym blaskiem wschodzącego słońca.Uśmiech nie schodzi mi z twarzy, a mimo zmęczenia drzemka nie wchodzi w ogóle w grę! Przyklejona do samochodowej szyby z aparatem w dłoni zachwycam się widokami, jakie daje mi Kalifornia.


Mimo, że okolica jest dość surowa, wszystko wydaje się być imponująco piękne. Nawet nie wiem kiedy przekroczyliśmy granicę stanu z Nevadą, a przecież tak wyczekiwałam tablicy o tym informującej.




Słońce wzeszło już wysoko, a my po kilkugodzinnej jeździe do Las Vegas w końcu zobaczyć możemy pierwsze znaki informujące o zbliżaniu się do Miasta Grzechu.

Im bliżej do Sin City tym więcej billboardów reklamujących liczne hotele i kasyna.


Co rzuca mi się w oczy? Egipska piramida. Średniowieczny zamek. Nowy Jork. Wszystko w jednym miejscu, dokładnie obok siebie.
Od wielu osób słyszałam, że Las Vegas największe wrażenie robi po zmroku, a ja zachwycona jestem już teraz. Nie mogę wyjść z podziwu, że ktoś po środku niczego, zbudował miasto, w którym jest dosłownie wszystko. Niesamowite prawda?


Hotel New York, New York może pochwalić się nie tylko najsłynniejszymi wieżowcami z Wielkiego Jabłka. Zobaczyć również można Statuę Wolności, Most Brooklyński oraz typowe dla NYC sklepy z pamiątkami. Warto wejść do sklepu Hershey's, w którym zobaczyć można 1,5-metrową Statuę Wolności zrobioną z...czekolady!

Pierwszym przystankiem jest wspomniany "średniowieczny" zamek, a właściwie jego kiczowata, jakby plastikowa wersja. Jedynie lobby posiada jakieś atrapy rycerskich zbroi, pokoje to żadne komnaty. Co jednak sprawia, że nie mam wątpliwości, że jestem w Vegas? Automaty do gier, które znajdują się wszędzie. Wygląda to jak jeden wielki plac zabaw, z tym, że dla dorosłych.

Prawdziwe Vegas zobaczyć można dopiero, gdy się ściemi, ale to już w następnym poście!

1 komentarz:

  1. Miałam iść wcześniej spać a teraz gapię się na zdjęcia! Jest coś urzekającego w tym surowym krajobrazie, przypomina mi region Hiszpanii w którym mieszkałam. Chociaż w Las Vegas nie byłam to przez wspomnianą architekturę, jeżeli NYC jest stolicą świata to LV jest dla mnie stolicą kiczu i zmarnowania haha tak to sobie przedstawiam. Cała nadzieja w nocy, czekam na więcej :D.

    OdpowiedzUsuń